من

من

من

من

لطفا گوسفند نباشید!!!

بچه ها بهتون پیشنهاد میکنم که حتما کتاب " لطفا گوسفند نباشید " رو بخونید 

خیلی فکرتون باز میشه 

یه کتاب خودشناسیه 

از کتابای خودشناسی و روانشناسی که میشناسین معرفی کنید 

بیاید کتابای خوب رو بهم معرفی کنیم 

ضرری داره؟!....

نظرات 3 + ارسال نظر
میلاد شنبه 9 آبان 1388 ساعت 11:10 ب.ظ http://milad-love.blogsky.com

سلام .
تولدت مبارک .
ببخشید دیر گفتم نمیدونستم .... یه کمی هم ناراحت بودم ...
ممنونم که به وبلاگم سر زدی .
بازم معذرت میخوام .
بای .

میلاد یکشنبه 10 آبان 1388 ساعت 11:53 ب.ظ http://milad-love.blogsky.com

سلام .
اپم اگه خواستی بیا یه سری بزن .
راستی یه سیستم امار گیر هم بهت لازمه .

milad چهارشنبه 13 آبان 1388 ساعت 03:44 ب.ظ

...........@@
............@@@
............@@@@@@@@@
...............@@@@@@@@@
....................................@@
....................@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
......................@@
..................................................
@@@...............................@@@
@@@................................@@@
@@@@@@@@@@@@@@@@@
...@@@@@@@@@@@@@@

..................@@...@@
..................@@...@@
......................@@
......................@@
............................
...............@@@@
.............@@.......@
................@@@@@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
..............................@
بدو بیا که آپم
بدو بدو میخوام اول بشی
میخوام اولیین نظر ماله تو باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد