من

من

من

من

اولین سلام

سلام ،من مرضیه هستم، 18 سالمه، نیتم ساخت یه وبلاگ بود ،مطلب خواستی ندارم ولی دوست دارم حرفامو یا چیزایی که دوست دارمو تو این وبلاگ بذارم شاید این طوری دوستای خوبی پیدا کنم!!!!! 

نظرات 2 + ارسال نظر
مقداد جمعه 1 آبان 1388 ساعت 03:03 ب.ظ http://konkor88.blogsky.com/

خوش اومدی.
بیشتر برامون بنویس . از خودت بگو. از زندگیت و همچنین رمز موفقیتت. itبهترین رشته از نظر منه.
راستی یادت نره به من هم سر بزنی. منم تازه اومدم.
منتظرتم

سلام ممنونم
آره خیلی رشته ی خوبیه و دوستش دارم و دوستش داشتم
راستش خیلی خیلی فکر کردم
دیدم که به درد من نمیخوره
یعنی اون طوری که خودمو میشناسم فهمیدم که اگه برم به جایی نمیرسم
راستش گفتم چرا نرم رشته ای که دوستش دارمو بهش علاقه دارمو یا حتی اعصابشو دارم
تصمیمم به رشته های عکاسی و فیلمبرداریه
ممنونم از پیامت
با من در ارتباط باش
راستی اسمت خیلی قشنگه من این اسمو دوست دارم

وحید دوشنبه 9 آذر 1388 ساعت 12:16 ب.ظ http://armanshahr7.blogfa.com

سلام من امروز اولین مطلب توی وب جدیدم گذاشتم اونم همین اولین سلام شما بود.
خوشحال میشو بیشتر آشنا بشیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد